Posilňovňa v dome, cvičiť sa dá kdekoľvek

Pilates je cvičebný program, ktorý sa zameriava na základné posturálne svaly, ktoré pomáhajú udržiavať telo vyvážené a sú nevyhnutné pre poskytovanie podpory chrbtice. Najmä cvičenie Pilates učí povedomie o vyrovnaní chrbtice a posilneníhlbokých posturálnych svalov, ktoré podporujú toto zosúladenie, ktoré sú dôležité pre zmiernenie a prevenciu bolesti chrbta.

Zakladateľ pilatesu a jeho cieľ

Pilates je cvičebný systém, ktorá je pomenovaný podľa jeho pôvodcu, Josepha Pilatesa. Pán Pilates vyvíjal tento systém s cieľom zlepšiť zdravie zranených ľudí počas I. svetovej vojny. Tento program bol vyvinutý aj pre ľudí v rehabilitačnej fáze na urýchlenie hojenia ich zranení.

Čo získate cvičením pilatesu?

  • Povedomie o vyrovnaní chrbtice alebo správneho držania tela v priebehu celého cvičenia
  • Vývoj hlbokých svalov chrbta a brucha na podporu týchto pozícii
  • Využitie dychu s cieľom na duševné zameranie a zvýšenie koncentrácie
  • Vytvorenie dlhých, pevných, pružných svalov
  • Skoncujete s bolesťou chrbta

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *